Kieffer silverline?

FadeAway

Trådstartare
Hur är de i kvalitén? Har ett par olika träns från kieffer och kvalitén är minst sagt skiftande. Men hur förhåller sig det på detta? Jag är intresserad isf av kandaret.

Sv: Kieffer silverline?

Jag har goldline och jag antar att de håller samma kvalité. Och det är ganska bra i kvalisorten. Är väldigt snygga sömmar. Kunde däremot gärna ha fått vara lite mjukare. Är även lite svårt att få upp glansen i. Dessutom får man vara välidgt rädd om guldfärgen för den sitter inte speciellt hårt. Jag har tidigare haft mitt som tävlingskandar så då var det ingen större fara. Men nu när jag i brist på annat anv även till vardags så märker jag att färgen är välidgt ömtålig.

Men utöver det så tycker jag att det är väldigt bra i förhållande till priset. Och det är framförallt de snygga, välarbetade sömmarna som lyfter det.

Så jag kan anta att det är i samma kvalité som mitt ulla salzbeber?
Hur är ditt i storleken? Mitt US är nämligen stort i allt utom nosgrimman den är för liten för bägge mina hästar trots att resten är på innersta hålen :confused:

Fast då har jag kanske missat ngt. Jag trodde silverline också var ur U.S-kollektionen? Om de inte är det så skall jag ju inte alls svara på hur de är i kvalitén för det är ju ett U.S goldline som jag har. Sorry!

Och det är samma med mitt vad det gäller storleken. Allt sitter i princip i innersta hålen men nosgrimman är på näst yttersta.

Har ett Kieffer Träns Silverline. Det är GRÅTT supersnyggt.
Ok kvalitet. Användet det inte bara hänger och samlar damm

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 431
Senast: monster1
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix