Kieffer sadlar

skäcken

Trådstartare
Kan någon reda ut siffrorna för mig?? Vilken är bomstrl av nr under kåpan på kieffer sadlar? Först står ju det lite längre nr sen en siffra efter det för sig själv och sen en siffra under dessa nr. för sig själv vilken är det av dom ensamstånde som avgör bomvidden? Kan även någon bomvidds graderna i dom olika strl på dessa sadlarna så vore det ännu bättre?
Ha en bra påsk :bump:

keiffersadlnarna har alltid en och samma standardbomvidd, om den sen ändras skrivs det på garantisedeln. Det finns alltså ingen märkning som visar vilken bomvidd det är (inte på de nya iaf) Den sifferkombinationen är sadelns registreringsnummer, och den siffran som är en rad under är sitsstorleken (1=17")

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
1 142
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar