Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puss på dig medJahapp, där rök vår vänskap din terrorist!![]()
![]()
Puss raring! Jag VET att jag har rätt sådetså.Puss på dig med![]()
Inte undra på att världen håller på att gå under...
Självklart är det så!Ja, allt är chexätarnas fel!![]()
Det är ju ni KEXätare som är terrorister ju! Det är damn fakta!Ja, allt är chexätarnas fel!![]()
Jag förespråkar ett korståg mot denna styggelse som har uppkommit i landets västra delar. Förespråkar metoderna som användes i Karthago.
Det är ju ni KEXätare som är terrorister ju! Det är damn fakta!![]()
Jag förespråkar ett korståg mot denna styggelse som har uppkommit i landets västra delar. Förespråkar metoderna som användes i Karthago.
Nähäää vi på rätt sida av landet har rätt och har det enda rätta uttalet. Ni andra ör terrorister.Självklart är det så!
Ja, allt är chexätarnas fel!![]()
Jag är ytterst skeptisk men kan eventuellt omvärdera medelst rökta räkor och glazerade revben.Fake facts, my dear. Kexätarna är vänliga varelser![]()
Ni kommer darra under Skuggan av Tranans vingar!Nähäää vi på rätt sida av landet har rätt och har det enda rätta uttalet. Ni andra ör terrorister.
Jag är ytterst skeptisk men kan eventuellt omvärdera medelst rökta räkor och glazerade revben.![]()
O är ju inte E. Blanda inte äpplen och päron nu din terrorist.Säkerligen, vilken normal människa säger att "schorna har schalvat" när korna har kalvat liksom?
No way, jag är faaaarlig. Det finns det polisförhör på.Ni kommer darra under Skuggan av Tranans vingar!