Caoimhe
Trådstartare
För diabetes på grund av sötchock? Mycket!Maggan hoppade upp i fåtöljen när jag satt i den. På kommando! Och kelade en lång stund, högljutt spinnande.
Hur orolig ska jag vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För diabetes på grund av sötchock? Mycket!Maggan hoppade upp i fåtöljen när jag satt i den. På kommando! Och kelade en lång stund, högljutt spinnande.
Hur orolig ska jag vara?
Ja, det är en risk man får ta antar jag. Fattar inte vad det tagit åt henne, hon som alltid varit så feg och försiktig!För diabetes på grund av sötchock? Mycket!![]()
Hoppas att katten inte fick för sig att lägga sig på just det onda stället?När jag varit ute och skuttat en sväng på kryckorna, måste jag lägga upp foten i högläge en stund på ryggstödet i soffan. Gissa vem som helt plötsligt tycker att det är en utmärkt plats att sova på?![]()
Alla min viltfärgade har detVisa bifogad fil 98267
Jag har för mig att Nikita också hade mörka fläckar i munnen, har någon annan en katt med fläckar i munnen?
Nädå, han är klok nogHoppas att katten inte fick för sig att lägga sig på just det onda stället?![]()
Om jag inte missminner mig så hade Luna en liknande fläck i gommen.Visa bifogad fil 98267
Jag har för mig att Nikita också hade mörka fläckar i munnen, har någon annan en katt med fläckar i munnen?
Låter som att du kan rekommendera rasen oc öh uppfödaren?Alltså Kyra..
Varje kväll har hon sitt lekryck
Hon far som ett jehu runt överallt under högljutt pratande.
Blir så glad
VerkligenLåter som att du kan rekommendera rasen oc öh uppfödaren?![]()
Min katt snodde också snoddar! Är det vanligt? Aldrig hört om nån annan katt som gör det.
Hon gillade de med en metallgrej, man skulle sprätta iväg snodden så lyssnade hon var den hamnade och sprang och hämtade.![]()
När vi gjorde mackor igår kväll till frukost var det älgkorv. Kom med något bättre sa de. Bra sa matte hädanefter blir det älgkorv...Jag hade lite kaviar på en av mina frukostsmörgåsar. Älva blev vääääldigt nyfiken. Så där vädra i luften, hoppa upp på bordet, kolla med bedjande ögon-nyfiken.![]()