Jag säger bara en sak:Katterna hälsar att matte får skylla sig själv om hon har krafs i fönstret.
Dubbelhäftande tejp. Det är alla kattägares räddning.
Här har inte en endaste kruka ramlat ner, trots att båda katterna gjort åtskilliga försök…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger bara en sak:Katterna hälsar att matte får skylla sig själv om hon har krafs i fönstret.
Kan det vara feberpäls?Jag har en fråga gällande pälsen på katt, jag har en kattunge där pälsen är väldigt kort och ullig, är det vanligt? Mamma och syster har mer vanlig kort päls.
Tycker inte det stämmer, pälsen är jämt gråKan det vara feberpäls?
Den ena vi har är mer insekts pratig än den andra. Det låter så roligt när de håller på.Sambon sa att Kantarell gjorde konstiga ljud och undrade om han var dålig.
Han satt och spanade på insekter
Ingen av de andra gör jaktljud och är man inte van vid katter sen innan är det klart att det låter väldigt märkligt![]()
Den ena vi har är mer insekts pratig än den andra. Det låter så roligt när de håller på.
Vi har iaf inga flugor som stör oss på nätterna.Det gör det verkligen
Nu gjorde precis Paisley samma ljud när hon såg en fluga, undrar om hon lärt sig av Kantarell, har aldrig hört henne göra det innan.
Nu har jag ju badat Kyra ett par gånger
Men vad är bästa sättet att torka en långhårig katt?
Ija räckte ju med att torka med handduk men Kyra har ju lite mer hår.
Mina har fått självtorka ärligt talatNu har jag ju badat Kyra ett par gånger
Men vad är bästa sättet att torka en långhårig katt?
Ija räckte ju med att torka med handduk men Kyra har ju lite mer hår.
Aldrig hört talas om... Minnie fäller (byter förmodligen kattungepälsen) konstant... tvättar sig duktigt, men varken sett hårbollar eller hört något som varit på väg upp än. Men där sa du något. Jag bör nog skaffa kattgräs eller annat....Har någon här testat ge sin katt ananasjuice för att lösa upp hårbollar? Inget jag personligen planerar testa men blev nyfiken då jag såg Vetzoo rekommenderar att man kan testa det.
Lilla herrn har svårt få upp en hårboll så ska köpa kattmalt och kattgräs/ampellilja imorgon när jag är på stan. Han är som vanligt, äter och dricker så verkar mest va lite jobbigt för honom att hulka utan att det kommer upp.