Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl där du är?Megara har två klätterträd, två rejäla klöspålar, tre kattsängar varav en är vid fönstret och en uppvärmd med värmedyna under en fleecefilt. Var väljer hon att sova? På datornHar fått lägga en handduk över eftersom det är iaf är lite bättre än små bruna hår över och inne i datorn.
När Minnie tycker jag sitter för mkt och spelar spel, lägger hon sig på tangentbordet. I övrigt ligger hon i permobilkorgen, för att jag inte ska kunna lämna lägenhetenMegara har två klätterträd, två rejäla klöspålar, tre kattsängar varav en är vid fönstret och en uppvärmd med värmedyna under en fleecefilt. Var väljer hon att sova? På datornHar fått lägga en handduk över eftersom det är iaf är lite bättre än små bruna hår över och inne i datorn.
Men det är väl där du är?När jag hade stationär dator sov kisse alltid på den, för jag satt ju liksom där för det mesta när jag var hemma.
Not close enough! Uppenbarligen
Tjallare!Min robotdammsugare startar när jag är borta... kattskrället traskar över knappen![]()
Min dvärgschnauzer Aska och min ettåriga devon Buster leker. Det är så otroligt rörande att se hur de har liksom experimenterat fram ett sätt som passar dem båda. När jag ropar ”godis” från köket kommer de båda två rusande och sätter sig vid mina fötter. Buster har fattat att han inte får något om han hoppar upp på köksbänken så han sitter fint bredvid Aska. Sen får de varannan bit och det förstår de också. Båda väntat på sin tur. Jag dör![]()