Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Kanske en dum frĂ„ga, men kan jag ta ut min innekatt (i sele) sĂ„hĂ€r hux flux nĂ€r det Ă€r minusgrader? Fryser han? đŸ„ș
Han Ă€r fluffig 😅
Och inte sÄ van att vara ute alls.
Lucifer som var en vÀldigt frusen Burma skulle prompt sitta ute i snöovÀder pÄ balkongen för att kolla fÄglar. Bad om att komma in, slÀnga sig pÄ spat (vÀrmegolvet i badrummet) och sen ut igen tills han var snögubbe och sÄ höll man pÄ sÄ under nÄgra timmar :D
Gick Àven promenader pÄ nÄn halvtimme i snö. Fast försökte hoppa runt pÄ tre ben (bytte med jÀmna mellanrum) :rofl:

Nicke och Sune sÀtter inte en tass ute i snön.

Det gick bra 😁😍

IMG_6034.webp

Idag har jag varit pĂ„ kattutstĂ€llning och kollat pĂ„ fina katter. đŸ˜» Det Ă€r verkligen sĂ„ vackra och underbara djur.

Som vanligt blir jag chockat över hur smĂ„Ă„Ă„ de flesta andra raserna Ă€r, och som vanligt kan jag konstatera att "min" ras Ă€r finast av dem alla. 😁 Somali och abessinierkatterna Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt tjusiga - deras ansikten Ă€r sĂ„ nĂ€pna. đŸ„ș Men skogisarna med sina raka nĂ€sor och alla vackra fĂ€rger (sĂ€rskilt paddorna) Ă€r verkligen min hjĂ€rteras.

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 307
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 268
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 371

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023