Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lucifer som var en vÀldigt frusen Burma skulle prompt sitta ute i snöovÀder pÄ balkongen för att kolla fÄglar. Bad om att komma in, slÀnga sig pÄ spat (vÀrmegolvet i badrummet) och sen ut igen tills han var snögubbe och sÄ höll man pÄ sÄ under nÄgra timmarKanske en dum frÄga, men kan jag ta ut min innekatt (i sele) sÄhÀr hux flux nÀr det Àr minusgrader? Fryser han?
Han Àr fluffig
Och inte sÄ van att vara ute alls.
Har du halsband?
Nej, han har seleHar du halsband?
Chloe, finaste tjejen min, hade fixat middag till mig igÄr.
Jag var dock inte hungrig Visa bifogad fil 157418
Se det frÄn the ljusa sidan, hon Ät iaf inte upp delar och krÀktes sedan upp dem dÀr du trampade i det.
Och ingen skyldig kisse ????SÄ mÀrkligt hÀrhemma, mina tomtar flyttar sig. NÄgra hoppar ner pÄ golvet, nÄgra somnar Ä, nÄn ville visst bada i vattenskÄlen Ä nÄn gömde sig under sÀngen.. mÀrkligt de hÀr.
Skyldig kisse? Nej nej. Dom skulle vÀl aldrig.Och ingen skyldig kisse ????
Hur vÄgar du skylla pÄ kisse!? Skulle vÀl aldrig en katt hitta pÄ nÄgot sÄntOch ingen skyldig kisse ????
Du har ingen bild pÄ den heelt oskyldiga kissen?Hur vÄgar du skylla pÄ kisse!? Skulle vÀl aldrig en katt hitta pÄ nÄgot sÄnt
Jag föredrar möss i den formen.Chloe, finaste tjejen min, hade fixat middag till mig igÄr.
Jag var dock inte hungrig Visa bifogad fil 157418
För att jag har likadana helt oskyldiga smÄ odÄgor hemma...Hur vÄgar du skylla pÄ kisse!? Skulle vÀl aldrig en katt hitta pÄ nÄgot sÄnt