Nja, har tre katter redan. Och en bebis. SÄ egentligen tillÄter varken tid eller ekonomi fler katter.
Egentligen.
"Life is short, buy the kitten"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, har tre katter redan. Och en bebis. SÄ egentligen tillÄter varken tid eller ekonomi fler katter.
Egentligen.
Funderar pÄ att ge Iza en ny frisyr i form av lejonklippning. Det hÀnde nÄgot med bÄda katternas pÀls över tid nÀr vi flyttade hit förra Äret och jag förstÄr inte varför. Rakade Freja i vÄras och nu har den vÀxt ut rÀtt bra ÀndÄ och Àr jÀttefin igen. Enda jag Àr lite osÀker över Àr om det Àr taskigt att göra det precis innan vintern. à andra sidan Àr bÄda tvÄ innekatter sÄ det Àr kanske inte ett problem egentligen?
Haha ja det Àr sant!! TÀnker mer att hon Àr van sin tjocka ragdollpÀlsoch aldrig frusit mer Àn den gÄngen jag tvingade ut henne i snön i en halv minutDet finns ju rÀtt mÄnga katter som har mycket mindre pÀls Àn en lejonklippt.
(Fast vissa av dem gnÀller förstÄs om kalla golv. )
à h hade en Maja en gÄng som var likadan tyvÀrr trivdes hon inte som innekatt och fick flytta tillbaks ut pÄ landet till min mamma och hennes dÄvarande samboMaja, Maja, Maja.
En underbar liten katt, men ack sÄ intensiv! Hon vill bli klappad hela tiden. Vara nÀra, helst i ansiktet, hela tiden. Jag Àr inte van vid att katten Àr sÄn! Men det Àr mysigt (och lite jobbigt irriterande ibland)
Han har det mysigt och putsar lite pÄ hÀsten. Jag antar att du menar mjölktramp? Olika katter mjölktrampar olika mycket, en del inte alls och andra vÀldigt mycket nÀr de myser.Kastar mig in i denna trÄd, okunnig som fÄ, men ÀndÄ vÀldigt stolt och tacksam kattÀgare sedan ett Är tillbaka.
Bilden förestÀller vÄr kastrerade hankatt, en pratsam och mycket social herre, som inte rÀds att ligga pÄ hÀstens rygg.
Men sÄ gör han detta beteende och drar lÄngsamt rÀtt manen pÄ hÀsten, och sÄ trampar han lite.
Ni som vet mycket om katter. Varför gör han sÄ?
Visa bifogad fil 157041
Kastar mig in i denna trÄd, okunnig som fÄ, men ÀndÄ vÀldigt stolt och tacksam kattÀgare sedan ett Är tillbaka.
Bilden förestÀller vÄr kastrerade hankatt, en pratsam och mycket social herre, som inte rÀds att ligga pÄ hÀstens rygg.
Men sÄ gör han detta beteende och drar lÄngsamt rÀtt manen pÄ hÀsten, och sÄ trampar han lite.
Ni som vet mycket om katter. Varför gör han sÄ?
Visa bifogad fil 157041
Kanske en dum frÄga, men kan jag ta ut min innekatt (i sele) sÄhÀr hux flux nÀr det Àr minusgrader? Fryser han?
Han Àr fluffig
Och inte sÄ van att vara ute alls.
Det Àr vell bara att prova nÄgra minuter tÀnker jag.Kanske en dum frÄga, men kan jag ta ut min innekatt (i sele) sÄhÀr hux flux nÀr det Àr minusgrader? Fryser han?
Han Àr fluffig
Och inte sÄ van att vara ute alls.