Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det Ă€r vanligt att den andra katten Ă€r reserverad och avstĂ„ndstagande, de luktar konstigt nĂ€r de kommer hem och Ălva Ă€r ju tydligen fortfarande kraftigt pĂ„verkad.Juno kĂ€nner inte igen Ălva och Ă€r lite rĂ€dd för henne. Ălva Ă€r hög som ett hus och sitter pĂ„ platsen dĂ€r hon brukar serveras mat och vĂ€ntar. Jag ska hĂ„lla dem separerade inatt för sĂ€kerhets skull.
Egentligen Ă€r det ju inte konstigt att Juno reagerar, och jag vet att det Ă€r normalt i sammanhanget, men det gör Ă€ndĂ„ ont i hjĂ€rtat att se dem bĂ„da sĂ„hĂ€r. Mina fina tjejer. Vi Ă€r nog omskakade alla tre.Jag tycker det Ă€r vanligt att den andra katten Ă€r reserverad och avstĂ„ndstagande, de luktar konstigt nĂ€r de kommer hem och Ălva Ă€r ju tydligen fortfarande kraftigt pĂ„verkad.
Ja det Ă€r inget konstigt alls.Juno kĂ€nner inte igen Ălva och Ă€r lite rĂ€dd för henne. Ălva Ă€r hög som ett hus och sitter pĂ„ platsen dĂ€r hon brukar serveras mat och vĂ€ntar. Jag ska hĂ„lla dem separerade inatt för sĂ€kerhets skull.
AlltsÄ helt sjukt hur de bara kan försvinna? Jag tycker att vi bor sÄ litet att en katt inte ska kunna försvinna, men ibland???TvÄ av tre katter har försvunnit in i den andra dimensionen. Lina Àr den enda som stannat hÀr. De andra tvÄ Àr puts vÀck. Jaja, de dyker vÀl upp nÀr det Àr dags för lunch.
Visst Àr det konstigt! Vi har visserligen ett ganska stort hus, men ÀndÄ. De borde inte kunna försvinna sÄAlltsÄ helt sjukt hur de bara kan försvinna? Jag tycker att vi bor sÄ litet att en katt inte ska kunna försvinna, men ibland???
HÀr Àr det skinka som lockar fram dem.Jag bor pÄ i en 2.5 och Megara Àr helt borta Àven om jag letar överallt. Som tur Àr sÄ behöver jag bara prassla/skaka pÄ kattgodis sÄ dyker hon upp frÄn sin teleportionsport
Nicke kÀnns som en stretande blÀckfisk nÀr vi ska klippa klor men han ger upp tillslut sÄ jag fÄr klippa alla. Sen fÄr han en churus efterÄt och gÄr sedan ofta till Sune för tröstKlippt tre klor . Envisa katten vet att hon fÄr godis efterÄt men surar ÀndÄ ihop. Nu ligger hon med halvöppna ögon och har koll pÄ mig.
Nicke kÀnns som en stretande blÀckfisk nÀr vi ska klippa klor men han ger upp tillslut sÄ jag fÄr klippa alla. Sen fÄr han en churus efterÄt och gÄr sedan ofta till Sune för tröst
Har försökt den tekniken pÄ Nicke nÀr han ligger och vilar. Men nÀ det Àr Ànnu svÄrare. Han Àr ju snÀll, kloar och bits inte men stark Àr han nÀr han stretar emot.Egentligen Àr det att bli fasthÄllen Megara vÀgrar. SÄ jag fÄr klippa medan jag bara trycker pÄ tassen, framifrÄn, vilket gör det hela mycket mer komplicerat.
Har försökt den tekniken pÄ Nicke nÀr han ligger och vilar. Men nÀ det Àr Ànnu svÄrare. Han Àr ju snÀll, kloar och bits inte men stark Àr han nÀr han stretar emot.
FasthÄllen Àr ju inte sÀrskilt kul. Jag tÀnker ofta hur jag skulle reagera i samma situation.
Nikita var det bara att sÀtta i knÀt, hennes rygg mot min mage och klippa, gick pÄ tvÄ minuter. Men hon var ocksÄ en riktig klisterkatt som helst skulle bÀras runt av mig hela tiden. Megara ska alltid vara nÀra, gÀrna ligga mellan benen eller mot mina fötter, men hon avskyr att bli buren eller att nÄgon hÄller fast.
Megara Àr lite drama queen. Ibland behöver jag bara trycka lite för att hon ska pipa och bitas. Ingen klotÄng inom synhÄll