Stolt jägare https://www.instagram.com/reel/C3IG...1jW4OoPfClPvj6uYZ1cn1qWzUX_fYDsnZw3W3MWxtnOsE
(inte min katt)
(inte min katt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte alls ok faktiskt hälsar främst Nicke.Alltså djurens rätt eller nått. Jag Queen jag drottning av hemmet låg uppe på vitrinskåpet. Rätt som det var så kastar nån ner mig på golvet. Alltså får det gå till så här i katthemmet? VavaVa
Nä förstod det. Men jag läser att du har det inte helt lätt heller. Får äta förgiftad kattmat...Nej, inte alls ok faktiskt hälsar främst Nicke.
Kattens Rätt I Samhället får stående anmälningar från syskonen. Kusinen är på besök och han sover inne hos matte, med stängd dörr!
Ful är han också, ser ju inte ens ut som en katt ska. En massa päls, ska det vara på det här sättet, va, va, VA??? Hälsningar Skrutt och Wilma.
Visa bifogad fil 140691
JotackJag blir knäpp på Sune och ny batch av blötmat. Nu är vi inne på andra påsen och det sniffas på, tungan kommer ut och sen nej tack matte, detta är faktiskt äckligt. Igår var det jättegott när vi fortfarande var inne på förra batchen.
Påse nr 3 kommer kanske gå bra. Eller på måndag när han fått bonqat och kommer hem från veterinären på fastande mage då kommer det sannolikt vara väldigt gott då han glufsar som han aldrig sett mat när han fått gabapentin eller bonqat. Kanske ska vänta tills dess och ge honom torrisar under helgen
De är lite väl kräsna kan jag tycka, och extra trist när man köpt storpack och sen Nähä det gick inte för sig. Hoppas hon snart börjar äta av det igen.Jotack
Kyra älskade Mjaus kattmat
Tills jag köpte hem ett storpack.
Nu är hon kränkt när jag lägger upp maten
Åhh känner igen det. Vi har testat mycket som gått att äta fram tills det kommit hem i storpack. Då har det varit förgiftad.Jotack
Kyra älskade Mjaus kattmat
Tills jag köpte hem ett storpack.
Nu är hon kränkt när jag lägger upp maten
De är lite väl kräsna kan jag tycka, och extra trist när man köpt storpack och sen Nähä det gick inte för sig. Hoppas hon snart börjar äta av det igen.
Nu hade jag inte erbjudit Sune blötmat sen igår kväll (speciell veterinärfoder) utan han har fått äta torrisar och tänkte när jag öppna en ny nyss inför natten att nä det var kanske dumt. Vem var det som låg och sov i annat rum, började sniffa och gick rakt fram till tallriken och började glufsa som han inte sett mat på hela dagen