T
Tunfull
Hej...
Har två urmysiga norska skoggskatter,så otroligt goa
och jättefina på alla sätt och vis. Bara ett stort problem det är att dom släpper så otroligt mycket hår!!!!
jag är inte allergisk,på så sätt funkar det bra.
jag har katthår överallt i min lägehet,borden,soffor,kläder,gardinerna
Tycker inte att jag gör något annat än att städa efter dem?? har stängt till sovrummet annars går det inte att sova där inne på nätterna. mina kläder är fulla av katthår,fått slägna många fina byxor p.g.a att det inte går att få bort håret??
önskade mig t.o.m en ny dammsugare i hjulklapp,kanske inte den roligaste julklappen att få med det var ett moste för mig!
Det är t.o.m jobbigt att ta hem vänner p.g.a att det känns så tråkigt att dom blir full av hår. svarta kläder går verklign bort hos mig "vita små hår som kryper in överallt.
Jag kammar och badar katterna regelbundet men iget vill hjälpa
Älsar dom små hårbollarna jättemycket,är mitt allt.
hjälp vad ska jag göra
Har två urmysiga norska skoggskatter,så otroligt goa
och jättefina på alla sätt och vis. Bara ett stort problem det är att dom släpper så otroligt mycket hår!!!!
jag är inte allergisk,på så sätt funkar det bra.
jag har katthår överallt i min lägehet,borden,soffor,kläder,gardinerna
Tycker inte att jag gör något annat än att städa efter dem?? har stängt till sovrummet annars går det inte att sova där inne på nätterna. mina kläder är fulla av katthår,fått slägna många fina byxor p.g.a att det inte går att få bort håret??
önskade mig t.o.m en ny dammsugare i hjulklapp,kanske inte den roligaste julklappen att få med det var ett moste för mig!
Det är t.o.m jobbigt att ta hem vänner p.g.a att det känns så tråkigt att dom blir full av hår. svarta kläder går verklign bort hos mig "vita små hår som kryper in överallt.
Jag kammar och badar katterna regelbundet men iget vill hjälpa
Älsar dom små hårbollarna jättemycket,är mitt allt.
hjälp vad ska jag göra