Katten tuggade upp en tops..

Q

_Q_

Ja.. vi tror att vår honkatt har gjort det och nu vägrar hon äta..hon är inte alls som hon brukar vara. Magen känns hård på henne och hon gnäller mycket om man stryker henne över ryggen.. funderar på att ringa vet men finns det något man kan göra så hon får upp det hon har i magen om det nu är tops?

Sv: Katten tuggade upp en tops..

Ring veterinären, det hade jag gjort påengång om katten reagerade som du beskriver.
Lycka till!

Sv: Katten tuggade upp en tops..

Jag hoppas verkligen att ni åkte in till veterinären redan i går! Katten har ju uppenbarligen ont, vad väntar du på?!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 852
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama