Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Linus
IMG_5464.webp

Gissa vem som snackade sönder hela Skypemötet, så att alla vred sig i skratt istället för att jobba? :angel: Och som sen är knäpptyst i flera minuter när matte är färdigmötad och försöker föreviga svadan? :rofl:

AndroVid_0932.jpg

Sure as hell wasn't this young lady! ;)

IMG_5153.webp

Hon har börjat sova i vårt rum igen ❤️
Hon sov alltid i vårt rum precis där på filten och plötsligt slutade hon med det. Nu sedan Kjellie dog har hon börjat med det igen. Jag tror att han har bossat runt henne mer än vad vi har förstått.

När man är en väldigt liten och lätt katt kan man ta sig upp på tvättstället och sitta där utan risk att det välter 😁
Först trodde jag att hon hoppat upp, hon som aldrig hoppar. Det hade hon inte, hon gick via fåtöljen såklart 😁
IMG_20230930_172055.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
633
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 001
Senast: Bison
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
297
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka