Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är det lättare att se varför man blir lurad. Deras svansar är ju lika tjocka "inuti". :idea: Hans är något kortare eftersom han är en helt kvadratisk katt medan hon är byggd som en orm och dessutom gärna sträcker ut sig medan han oftast är samlad. Båda två är lite smårunda numera så hullet är på samma nivå. :rofl:

20230930_203808.jpg

(Jag är inte så säker på att det är en bra idé att lära en korat öppna mer komplexa saker, men vad gör man inte för en stunds lugn och ro... :bag:)

Och jag tror verkligen inte att folk som inte känner katter som "står högt i blod" förstår hur enorm skillnad det kan vara i temperament ändå? Det är ju som att ha en labbe och en belgare, och tro att de är lika för att båda gillar att göra saker.

Senast ändrad:
"Okej jag drar lite här i tyget så blir det kul när det låter något i stången där uppe..."

Någon är ansvarig för alla hålen som uppstår i gardinerna. Extra kul är att borra in tassarna och rulla lite...
Hoppas gardinstängerna håller så de inte trillar ner.

Bifogade filer

• 20231002_125002.webp
    20231002_125002.webp
    84 KB · Visningar: 44
Senast ändrad:
"Okej jag drar lite här i tyget så blir det kul när det låter något i stången där uppe..."

Någon är ansvarig för alla hålen som uppstår i gardinerna. Extra kul är att borra in tassarna och rulla lite...
Hoppas gardinstängerna håller så de inte trillar ner.
Våra stänger har satts dit med expander. Först pga barnet sedan de som inte behövde det då har katterna testat på. Senast häromdagen var en kisse uppe och hängde ovanpå stången.

Tess tycker att den här roliga klätterställningen ska vara framme jämt! 😹
Dessutom gungar vingarna lite när hon kliver på dem, så det verkar mysigt när hon lägger sig.

Visa bifogad fil 129299
Det bästa som finns är när matte hängt tvätt i tvättstugan då har jag fri lejd till varmvattenberedare och där är varmt och skönt. Ibland hänger inte tvätten där och då är det svårare att klättra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
638
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 578
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
302
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka