Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20231006_215927.webp

Vi klipper inte klorna trotts innekatter... :p :D :p :D :p :D
Inte jag heller på min nuvarande. Hon är överallt och fick inte träna upp koordination i sitt första hem. När ho kom hit å var upp i klösträdet första gången slutade det med att hon dinglade upp och ner i hängmattan när hon försökte hoppa över till bokhyllan som står bredvid klösträdet.

Min fåtölj är alltid upptagen av en stor, en liten eller helt enkelt två katter 🐱 Jag hade gärna suttit i min fåtölj i solen och läst lite men får kanske lägga mig på golvet.
Man stör inte kisse som njuter :love:
IMG_0494.webp

93AEAD5B-71F4-4D2A-8723-5B275BE63584.jpeg

Denna hära mycket missnöjd med matte som inte var i sängen för gos vid den vanliga ”komma fram från skönhetssömnen under täcket”-tiden. Om hon kom till mig i köket? Nej. Om hon rooopade långt och uppfordrande? Ja.

Nu är ordningen återställd och människan inrättad i ledet. :heart

Tillägg: så nu lämnar katten mig för inspektion av vad som hänt i köket. 🤷‍♀️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
344
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
642
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 168
Senast: saule
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka