Så vackert med delad färg på ansikte och sen tvärt om på nosen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vackert med delad färg på ansikte och sen tvärt om på nosen
Ibland är det extra skönt att ha ragdoll, tex vid kloklippning där båda mina förvandlas till geléSmyger och försöker klippa klor.
Inte min ragdoll inteIbland är det extra skönt att ha ragdoll, tex vid kloklippning där båda mina förvandlas till gelé
Dåliga generInte min ragdoll inte
Är bägge dina grabbar? Min är en tant med integritetDåliga gener
En tant med integritet och en fet gubb-kastrat. Hon blir mest slapp faktiskt, som om hon har svimmat avÄr bägge dina grabbar? Min är en tant med integritet
Av rena chocken att matte ens törsEn tant med integritet och en fet gubb-kastrat. Hon blir mest slapp faktiskt, som om hon har svimmat av
Det är nog exakt såAv rena chocken att matte ens törs
Vi klipper inte klorna trotts innekatter...Ibland är det extra skönt att ha ragdoll, tex vid kloklippning där båda mina förvandlas till gelé
Inte jag heller på min nuvarande. Hon är överallt och fick inte träna upp koordination i sitt första hem. När ho kom hit å var upp i klösträdet första gången slutade det med att hon dinglade upp och ner i hängmattan när hon försökte hoppa över till bokhyllan som står bredvid klösträdet.Vi klipper inte klorna trotts innekatter...
Tårna!!!Min fåtölj är alltid upptagen av en stor, en liten eller helt enkelt två katter Jag hade gärna suttit i min fåtölj i solen och läst lite men får kanske lägga mig på golvet.
Man stör inte kisse som njuter Visa bifogad fil 129634