Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag slängde finklänningen på sängen när jag kom hem.
"Min," sade Älva.

IMG_20231012_202742.webp

Åh lilla Harry. Hur tog han det när Kantarellen gick bort? Hans bästis ju.

Bra faktiskt.
Han var med när Kantarell fick läggas in och tittade efter honom när personalen var iväg honom i buren så när vi kom hem letade Harry inte efter honom som han brukade göra när vi varit iväg.
Det har varit värst för Paisley som ropat väldigt mycket och varit mycket mer social med oss. Nu har hon dock återgått till sitt vanliga halvsura jag.

Cleo har fått ett lekloft! Väldigt bra att rejsa på, hälsar hon. Hon tar fart från hallen, swishar upp fåtölj, katthylla, katthylla, loft och så drar hon en repa tills det låter som att väggen stoppar henne; dunkkkkk. :nailbiting: O_o:laugh:

Så glad att hon släpper lös! :heart
2877E39B-E984-49DB-A1F2-24910C6A1C69.webp

Min älskade lilla vän. Under eftermiddagen har hon varit lite extra klängig på mig. Det har blivit mycket av den här blicken, och så en massa jamande för att fånga min uppmärksamhet och få klappar, klappar, och flera klappar. Mitt älskade, älskade lilla hjärta. ❤️

IMG_20231014_163603.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
8 738
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈