Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20231006_215927.webp

Vi klipper inte klorna trotts innekatter... :p :D :p :D :p :D
Inte jag heller på min nuvarande. Hon är överallt och fick inte träna upp koordination i sitt första hem. När ho kom hit å var upp i klösträdet första gången slutade det med att hon dinglade upp och ner i hängmattan när hon försökte hoppa över till bokhyllan som står bredvid klösträdet.

Min fåtölj är alltid upptagen av en stor, en liten eller helt enkelt två katter 🐱 Jag hade gärna suttit i min fåtölj i solen och läst lite men får kanske lägga mig på golvet.
Man stör inte kisse som njuter :love:
IMG_0494.webp

93AEAD5B-71F4-4D2A-8723-5B275BE63584.jpeg

Denna hära mycket missnöjd med matte som inte var i sängen för gos vid den vanliga ”komma fram från skönhetssömnen under täcket”-tiden. Om hon kom till mig i köket? Nej. Om hon rooopade långt och uppfordrande? Ja.

Nu är ordningen återställd och människan inrättad i ledet. :heart

Tillägg: så nu lämnar katten mig för inspektion av vad som hänt i köket. 🤷‍♀️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
879
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 046
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
978
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka