Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltid sällskap när jag vilar. :heart
D6306881-6B19-4A3A-A434-5420847A2043.webp

Juno är vanligtvis en så himla glad och positiv katt, så dagens fotosession kan knappast kallas representativ för hennes personlighet. 😅 Om blickar kunde döda...

IOvsSLA.jpeg

QfsVkC8.jpeg

Zvslean.jpeg

W4E1WHT.jpeg

Och ser man inte arg ut så spelar man istället rollen som plågad och mycket, mycket ledsen kise.
7bLVD87.jpeg

En bild fick jag där hon inte såg svinarg ut eller som att hon hade tappat livslusten totalt.

J0HKaYZ.jpeg

Och en bild där hon är himla oimponerad, men morrhåren är så söta och hennes fina namnbricka syns så bra, så den får följa med också.

GmLxHYF.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
633
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 959
Senast: Bison
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
295
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka