Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man tror att katten är skadad pga röd på båda framben och det bara visar sig att han tyckte att en död näbbmus var en bra gåva åt Tilda Visa bifogad fil 128214
Inte så imponerad, hon nosade lite på den men såg sen mest ynklig ut för att den låg på hennes filtVad tyckte Tilda om presenten?
Ska ni skaffa någon kompis eller går det bra med en?Visa bifogad fil 128258
Klart man ska ha en kudde när man sover, lilla prinsessa
Vi har inte riktigt bestämt oss än. Vi tänkte avvakta och se hur det utvecklas för Miss Li. Hon är en katt med mycket integritet och jag är inte säker på att en kompis är det bästa för henne. Hon verkar trivas bra ensam och har börjat söka upp oss som hon inte gjort förut, men hon letar efter Kjellie och det är heartbreaking. Hon brukar ligga länge vid kattluckan, ibland inne och ibland ute, som att hon väntar på att han ska komma in/utSka ni skaffa någon kompis eller går det bra med en?
Living on the edgeFörsöker lägga upp byxor. Malla stjälper till Visa bifogad fil 128369
Living on the edge
En får inte heller glömma att lägga upp sladden till strykjärnet om det inte står i något skåp...Det är Mallas måtto
Jag kan ju säga att hon har inte mindre än 4 strykjärn på sitt samvete. När hon hoppar där, flyger strykjärnen i andra änden i en vid båge rakt ner i golvet Numera står dom inte på strykbrädan när jag lämnar den...
En får inte heller glömma att lägga upp sladden till strykjärnet om det inte står i något skåp...
Taskig matte det är ju meningen att det skall låta.Ursäktar suddig bild men varje kväll ligger jag och Sune i sängen och funderar på hur många böcker Nicke tänkt ha ner Har lagt kuddar på golvet så det inte dunsar i golvet
Visa bifogad fil 128419
Nicke hälsar att man då istället kan pierca böckerna för det tycker matte nästan är värreTaskig matte det är ju meningen att det skall låta.