Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orättvis tungbild för hon hade faktiskt precis gäspat, men jag förstår inte hur hon kan ligga så här och tycka att det är mysigt?

IMG_20220423_140253.webp

Jag ville ta en bild på Älva för att hon var så söt när hon kikade upp på mig. Men så fort telefonen dök upp så vägrade hon så klart att titta upp igen. Jag gjorde lite pussljud, och genast kom det ett "mmmrrrrp" från Juno som insåg att NÅGON ANNAN ÄN HON FICK UPPMÄRKSAMHET!!!!! 😱 Så hon kom och kikade upp istället.

IMG_20220424_114756.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka