Alltså gull . Gillar att han också har sånna där ”normala” öron, inte de extrema, hängande fladdermusvarianterna man ser på utställning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså gull . Gillar att han också har sånna där ”normala” öron, inte de extrema, hängande fladdermusvarianterna man ser på utställning
Han såg ut som han var på väg ur selen där en sväng! Vilken färg är han förresten? Trodde han var röd, men han ser mer crémefärgad ut. Är inte så jättebra på kattfärger bör väl erkännas.Han har verkligen upptäckt tjusningen i det här med träd.
Alltså, han kan krångla sig ur vilken sele som helst om han vill, men han är duktig och låter bli. Den går inte spänna åt mycket mer.Han såg ut som han var på väg ur selen där en sväng! Vilken färg är han förresten? Trodde han var röd, men han ser mer crémefärgad ut. Är inte så jättebra på kattfärger bör väl erkännas.
Ja! Jag är inte heller stormförtjust i de där extrema modellerna. Lagom är bäst! De verkar generellt inte premieras här i UK vad jag har sett, däremot i östeuropa och USA.Alltså gull . Gillar att han också har sånna där ”normala” öron, inte de extrema, hängande fladdermusvarianterna man ser på utställning
Aha, okej. Jag hade färgen hyfsat rätt i alla fall. Prillan, orientaltösen jag hade förut, var chokladspotted men hon såg mer ut som din lilla kille då hon inte hade en enda prick på kroppen. Lite ränder på huvud, ben och svans och så var magen prickig dock.Alltså, han kan krångla sig ur vilken sele som helst om han vill, men han är duktig och låter bli. Den går inte spänna åt mycket mer.
Han är cream ticked tabby om man vill vara fancy.
Så där sitter en av mina också, så himla ful stilAlltså, den här stilen...
Visa bifogad fil 89354