Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ägnar sig din också åt ljudeffekter vid sånna tillfällen? Min brukar göra nåt ljud som låter som "wroom wroooom" och sen kommer han som en projektilHan är lika snabb inomhus.
Har du låtit honom titta på rally?Ägnar sig din också åt ljudeffekter vid sånna tillfällen? Min brukar göra nåt ljud som låter som "wroom wroooom" och sen kommer han som en projektil
Så fin!!
Så himla vacker! Finns inget bättre än att beundra katter med mer päls än min, eftersom jag inte behöver städa efter dem.
Alltså, jag dog sötdöden! Lilla luddiga hjärtat som är så duktig på att hjälpa till.
Så himla söt med fläcken över nosenOch en till
Visa bifogad fil 88989
Hahaha, nej, men ibland kommer han i en jävla fart ut i vardagsrummet, skjuter som en raket upp till högsta platån i klätterträdet och vrålar som Mufasa i Lejonkungen. Mjooowwwrr!Ägnar sig din också åt ljudeffekter vid sånna tillfällen? Min brukar göra nåt ljud som låter som "wroom wroooom" och sen kommer han som en projektil
Det känns igen!Hahaha, nej, men ibland kommer han i en jävla fart ut i vardagsrummet, skjuter som en raket upp till högsta platån i klätterträdet och vrålar som Mufasa i Lejonkungen. Mjooowwwrr!