Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får ta mig i kragen framöver, han hamnar ju på bild nästan dagligen@cili Tycker du postar för sällan. Han är såååå fin.
Vilken fart
Så fin!Visa bifogad fil 88872
Dottern fick prassla lite för att få till bilden. Glad att jag har har tre kameror (linser?) så jag kunde ta en närbild utan att störa honom allt för mycket.
Sedan somnade han så han blev nog inte allt för störd av mitt fotande och smygande på honom.
Stämmer bra, det är han han blir två år i juniSå fin!
Vad är han för ras? Är det brittiskt korthår?
Så fin Min mamma kollar efter en till katt och jag försöker bearbeta henne att köpa en sån, går dock inte så braStämmer bra, det är han han blir två år i juni
Visa bifogad fil 88883
@Michellan95 visade henne bilden nu och hon tyckte också han var fin!Så fin Min mamma kollar efter en till katt och jag försöker bearbeta henne att köpa en sån, går dock inte så bra
Tack!@Michellan95 visade henne bilden nu och hon tyckte också han var fin!
Han är lika snabb inomhus.Vilken fart
Känner igen det allt för välAlltså, Juno är jättegullig och så, men jag hade faktiskt önskat att hon inte var lika närgånget intresserad av mitt handarbete.
Det måste ändå ses som en bedrift, du bor väl inte så stort?Han är lika snabb inomhus.
Känner med dig.Känner igen det allt för väl
Visa bifogad fil 88907