Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
29FF9632-4B6C-4E30-A1E3-DA5EA4CD9CB0.webp

Prada, husets Lady ❤️
Paisley är accepterad även om Prada har en väldigt avmätt attityd mot henne, hon duger att leka med, annars är hon rätt äcklig 😒

Kantarell kan hon ibland gå fram till och vara vänlig, nästa gång hon ser honom kan hon lika gärna fräsa och morra åt honom 😅
Tur han inte bryr sig.

Hennes bästa vän i livet är Ruben ❤️
Att kärleken inte är besvarad låtsas hon inte om.

IMG_20220401_123230.webp

Borsta tänderna är väl ingen höjdare om ni frågar Kingen men att sitta och titta på så jag inte slarvar med min egna borstning det är spännande. Alltid tandborstning med honom på handfatet 🥰

3C48F3DD-6D54-42CB-A46F-1481DE1E9DE8.webp

Igår var det extra spännande när det knastrade i takfönstret av snön som föll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 584
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka