Sitter och kokar risotto. King Kong tar uppgiften på fullt allvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ser extremt besviken över att platsen var upptagen"Surprise, motherfucker!" sade Älva i sann James Doakes-anda. Uppe på sin tron satt Juno och konstaterade att "Jaha, där var du, ja."
Visa bifogad fil 88055
Hehehe, då skulle du se när Juno har lyckats norpa bästa platsen i klösträdet i vardagsrummet. Då lägger sig Älva på platån precis nedanför och kängurufotar järnet ur hängmattan som Juno ligger i. Och nafsar lite på de kroppsdelar hon kommer åt. Juno bryr sig dock inte så mycket om det - för hennes del kan de gärna dela på platsen. Helst samtidigt.Hon ser extremt besviken över att platsen var upptagen
De är olagligt fina dessa två.
Okay, byyyyyyyyyeeeeee! Detta är en liten filur jag skulle kunna sno. Synd att jag inte skulle orka paddla över till England för att utföra mitt brott. Jag är för lat för att bli yrkeskriminell helt enkelt.
Inte nog med det, du skulle behöva ila hela vägen upp till Skottland och fånga honom också!Okay, byyyyyyyyyeeeeee! Detta är en liten filur jag skulle kunna sno. Synd att jag inte skulle orka paddla över till England för att utföra mitt brott. Jag är för lat för att bli yrkeskriminell helt enkelt.