Kattbilder #7

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Kakan 😍
8EC91BEF-B52E-4142-8959-EB7D516AF74B.webp

Haha, han Ă€r underbar 😍
Jag valde ras efter egenskaper, inte utseendet. Prada Àr en underbar katt men jag tycker inte hon Àr fin rent objektivt, sen Àr hon sÄklart fin ÀndÄ eftersom jag tycker om henne.
Paisley har mycket sundare utseende och Kantarell Ă€r ocksĂ„ bĂ€ttre med lite mer nos. Sen ser han sĂ„ himla mallig ut jĂ€mt 😁
HĂ„ller helt med om att egenskaper/personlighet Ă€r det viktigaste. Paisley har ju en fantastisk fĂ€rg pĂ„ pĂ€lsen ocksĂ„ och vĂ€rldens vackraste ögonfĂ€rg. :love: Är det smoke av nĂ„got slag? Är inte bra pĂ„ kattfĂ€rger. Herr Kantarell ser sĂ„ otroligt sjĂ€lvsĂ€ker ut, som att vĂ€rlden Ă€r hans Ă€ven fast den inte förstĂ„tt det Ă€n. SĂ„ charmig. :heart

HĂ„ller helt med om att egenskaper/personlighet Ă€r det viktigaste. Paisley har ju en fantastisk fĂ€rg pĂ„ pĂ€lsen ocksĂ„ och vĂ€rldens vackraste ögonfĂ€rg. :love: Är det smoke av nĂ„got slag? Är inte bra pĂ„ kattfĂ€rger. Herr Kantarell ser sĂ„ otroligt sjĂ€lvsĂ€ker ut, som att vĂ€rlden Ă€r hans Ă€ven fast den inte förstĂ„tt det Ă€n. SĂ„ charmig. :heart

Ja, jag vill ha markbundna katter som inte klĂ€ttrar pĂ„ allt, river ner allt, och som trivs som innekatter, dĂ„ Ă€r Perser/Exotic helt perfekt. De tittar gĂ€rna ut genom fönstret men att faktiskt gĂ„ ut Ă€r inte ett dugg kul 😂

Paisley Ă€r svart smoke sĂ„ du hade koll 😁

Kantarell har en underbar personlighet, Ă€r alltid sĂ„ himla glad, sjĂ€lvsĂ€ker och spinner jĂ€mt ❀

Jon hÀlsar att jag har varit vÀldens trÄkigaste matte idag. Har Àgnat mig Ät min ensamma orkidé och inte HONOM! :down: Han har varit jÀttesöt och legat pÄ sin favoritkudde, rullat och kurrat för att fÄ uppmÀrksamhet (vilket jag gett honom, men inte tillrÀckligt tycker han). NÀr han gör sÄ, dÄ Àr det busgos pÄ g, sÄ jag plockade med mig hans favoritleksak och sÄ hade vi lite kul sen.

PÄ översta bilden, sÄ sparkar han pÀlsen av den och pÄ den understa sÄ tog han paus i buset för att posera lite för matte:
1651235263573.webp

Ja, jag vill ha markbundna katter som inte klĂ€ttrar pĂ„ allt, river ner allt, och som trivs som innekatter, dĂ„ Ă€r Perser/Exotic helt perfekt. De tittar gĂ€rna ut genom fönstret men att faktiskt gĂ„ ut Ă€r inte ett dugg kul 😂

Paisley Ă€r svart smoke sĂ„ du hade koll 😁

Kantarell har en underbar personlighet, Ă€r alltid sĂ„ himla glad, sjĂ€lvsĂ€ker och spinner jĂ€mt ❀
Det dÀr stÀmmer sÄ bra. VÄran första perser kunde ligga innanför den öppna dörren i solen, gÄ utanför dörren nej nej.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

KatthÀlsa VÄr 17-Äriga bondkatt har det senaste Äret börjat jama pÄ ett vÀldigt ovanligt sÀtt. Hon utger ett mörkare och högre ljud Àn sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag frĂ„gade om rĂ„d pĂ„ fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen lĂ„stes trĂ„den. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
KatthÀlsa Hej, Vi har en 10-mÄnaders katt som sista tvÄ mÄnaderna ungefÀr har börjat krÀkas lite mer regelbundet och vi har svÄrt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·
GnÀgg Hej! Den hÀr trÄden Àr för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att fÄ...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 969

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka