Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HĂ„ller helt med om att egenskaper/personlighet Ă€r det viktigaste. Paisley har ju en fantastisk fĂ€rg pĂ„ pĂ€lsen ocksĂ„ och vĂ€rldens vackraste ögonfĂ€rg. Ăr det smoke av nĂ„got slag? Ăr inte bra pĂ„ kattfĂ€rger. Herr Kantarell ser sĂ„ otroligt sjĂ€lvsĂ€ker ut, som att vĂ€rlden Ă€r hans Ă€ven fast den inte förstĂ„tt det Ă€n. SĂ„ charmig.Haha, han Ă€r underbar
Jag valde ras efter egenskaper, inte utseendet. Prada Àr en underbar katt men jag tycker inte hon Àr fin rent objektivt, sen Àr hon sÄklart fin ÀndÄ eftersom jag tycker om henne.
Paisley har mycket sundare utseende och Kantarell Àr ocksÄ bÀttre med lite mer nos. Sen ser han sÄ himla mallig ut jÀmt
HĂ„ller helt med om att egenskaper/personlighet Ă€r det viktigaste. Paisley har ju en fantastisk fĂ€rg pĂ„ pĂ€lsen ocksĂ„ och vĂ€rldens vackraste ögonfĂ€rg. Ăr det smoke av nĂ„got slag? Ăr inte bra pĂ„ kattfĂ€rger. Herr Kantarell ser sĂ„ otroligt sjĂ€lvsĂ€ker ut, som att vĂ€rlden Ă€r hans Ă€ven fast den inte förstĂ„tt det Ă€n. SĂ„ charmig.
Det dÀr stÀmmer sÄ bra. VÄran första perser kunde ligga innanför den öppna dörren i solen, gÄ utanför dörren nej nej.Ja, jag vill ha markbundna katter som inte klÀttrar pÄ allt, river ner allt, och som trivs som innekatter, dÄ Àr Perser/Exotic helt perfekt. De tittar gÀrna ut genom fönstret men att faktiskt gÄ ut Àr inte ett dugg kul
Paisley Àr svart smoke sÄ du hade koll
Kantarell har en underbar personlighet, Àr alltid sÄ himla glad, sjÀlvsÀker och spinner jÀmt
Detta Àr en blick som trÀffar rÀtt i hjÀrtat.
Nej, jag har funderat pĂ„ saken i nĂ€stan tolv Ă„r - sedan jag skaffade shiban. Fortfarande inte helt klok pĂ„ det.KĂ€ndes mĂ€rkligt att hunden lite försiktigt tar emot en liten grönsak medan katten försöker inhalera grönsakerna pĂ„ skĂ€rbrĂ€dan. Ăr du sĂ€ker pĂ„ vilken som Ă€r hund och vilken som Ă€r katt?