Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tre klösträd. Två kartonghus. Otaliga kattbäddar. En skön fåtölj på balkongen. Fyra köksstolar med sköna sittdynor. Soffan. Pianopallen - herregud, även pianot agerar kattsäng! Och var hittar jag Älva en kväll som denna?
Visa bifogad fil 90168
Men minen hon gör ! Snuttegumman !Paisley kröp ner under täcket och la sig på sin favoritplats.
Sen kom de där två
Visa bifogad fil 90302
Men minen hon gör ! Snuttegumman !
Min är inte alls intresserad av kartonger. Så hon har verkligen missat den genen, förra katten älskade kartonger.Jag förstår inte vad det är för fel på Jon. Jag packade upp orkidéerna som jag hämtade tidigare idag. När kartongen var urplockad, så skull Jon självklart hoppa in och spana läget. Han är ju katt, så det är klart att han ska spana in en kartong! Och det gjorde han i en halv minut ungefär, sen hoppade han ur och så var den inte intressant längre.
Det är något allvarligt fel på honom. Han föddes utan kartonggenen helt uppenbart!
Jaja, en liten stund satt han i den:
Visa bifogad fil 90311
Reklamera!!Min är inte alls intresserad av kartonger. Så hon har verkligen missat den genen, förra katten älskade kartonger.