Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm... Så mystiskt. Damerna ser dock villiga ut att hjälpa dig gå till botten med det här svårlösta mysteriet.Så fort jag kollar bort så är min soffa full med kattpäls igen. Undrar varför?
Visa bifogad fil 89765
Visst är det underligt? Vilken tur att tjejerna är så himla hjälpsamma.Hmm... Så mystiskt. Damerna ser dock villiga ut att hjälpa dig gå till botten med det här svårlösta mysteriet.
Han ser ut som han funderar på när du ska köpa nästa klösträd åt honom. Den katten vet vad han vill. Jättekul att han uppskattar sin (den är hans till motsatsen bevisats) klösmöbel.Sötaste som finns
Visa bifogad fil 89832
Han ser ut som han funderar på när du ska köpa nästa klösträd åt honom. Den katten vet vad han vill. Jättekul att han uppskattar sin (den är hans till motsatsen bevisats) klösmöbel.
Kändes märkligt att hunden lite försiktigt tar emot en liten grönsak medan katten försöker inhalera grönsakerna på skärbrädan. Är du säker på vilken som är hund och vilken som är katt?
Nej, jag öppnade inte påsen med blandade grönsaker som ligger utspridda över hela köksbänken!
Alltså, perser/exotic är inte min typ av av katt rent utseendemässigt, men lilla herr Trattkantarell (han blev omdöpt) skulle jag kunna sno utan tvekan. Han är en sån söt liten buskatt!Du ligger väl inte och sover Paisley
Visa bifogad fil 89882
Kändes märkligt att hunden lite försiktigt tar emot en liten grönsak medan katten försöker inhalera grönsakerna på skärbrädan. Är du säker på vilken som är hund och vilken som är katt?
Alltså, perser/exotic är inte min typ av av katt rent utseendemässigt, men lilla herr Trattkantarell (han blev omdöpt) skulle jag kunna sno utan tvekan. Han är en sån söt liten buskatt!
Haha.. älskar ärtor.. sött!
Nej, jag öppnade inte påsen med blandade grönsaker som ligger utspridda över hela köksbänken!