Lekte järnet och plötsligt tog orken slut. Då skulle hon ligga i mitt knä.
Gosigt sötfluff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lekte järnet och plötsligt tog orken slut. Då skulle hon ligga i mitt knä.
JaGosigt sötfluffOch ja, de brukar få plötslig soppatorsk
![]()
Väldigt intensivtJo tack, jag har fått vänja mig vid att han alltid är i närheten och oftast ligger och stirrar på mig
Så här kunde jag vakna på morgonen i min förra lägenhet. Fotot är alltså taget från min säng, direkt när man slog upp ögonen på morgonen var det här synen som mötte en
Visa bifogad fil 73814
Jag har lärt mig att komma springande när katten jamar, senaste gången jag inte kom fort nog hittade jag den här på golvet
Visa bifogad fil 73816
Mitt lilla fluff är alltså en birmahona på 12 veckor som jag hämtade i lördags.
Jag håller på och funderar över namn. Uppfödaren döpte henne till Lyra i papperen. Men har också funderat på andra namn. Ett förslag är Flinga. Hon är ju som en liten mjuk dunboll, fluffig och jättegosig och social. Förslag?
Jag tycker att Lyra är ett väldigt vackert namn.Mitt lilla fluff är alltså en birmahona på 12 veckor som jag hämtade i lördags.
Jag håller på och funderar över namn. Uppfödaren döpte henne till Lyra i papperen. Men har också funderat på andra namn. Ett förslag är Flinga. Hon är ju som en liten mjuk dunboll, fluffig och jättegosig och social. Förslag?