Jag. FÅR. Plats!??? Menar du att du inte blir avis på Juno som bevisligen har jättemysigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag. FÅR. Plats!??? Menar du att du inte blir avis på Juno som bevisligen har jättemysigt?
Men på riktigt? Sötast!Paisley är 7 veckor nu
Visa bifogad fil 73608
Så fin
Åt du upp HANS glass?!
Och minst sagt sugen på glass Han är en sån himla godisgris, varje gång jag prasslar med något kommer han springande för att se om jag öppnar något ätbart. Chips, glass, godis, man får inte ha något ifred Eh, kanske inte bara är han som är godisgrisen när jag tänker efter...Så fin
Bara halvaÅt du upp HANS glass?!
Inte konstigt att du blev utstirrad. Här har han beställt kattglass och så kommer du och sätter i dig halva innan han ens får smaka . Katten, jag säger DUMPA!Och minst sagt sugen på glass Han är en sån himla godisgris, varje gång jag prasslar med något kommer han springande för att se om jag öppnar något ätbart. Chips, glass, godis, man får inte ha något ifred Eh, kanske inte bara är han som är godisgrisen när jag tänker efter...
Bara halva
Inte konstigt att du blev utstirrad. Här har han beställt kattglass och så kommer du och sätter i dig halva innan han ens får smaka . Katten, jag säger DUMPA!
Den här lilla rara kattfarbrorn har precis blivit utestängd från sovrummet efter att ha bedrivit en intensiv övertalningskampanj för att få upp matte ur sängen. Jag var som vanligt uppe vid halv sex och gav honom mat men det räckte tydligen inte, han tyckte att jag kunde skippa min sovmorgon.Såå fin bild Även om han ser lite hotfull ut
Så fin han är! Och bra på att stirra förebrående . Jag hade gett honom glassen...
Låter som att han är släkt med min Kaka. Hon tuggar på nylonremmar och skosnören när hon tycker att jag ligger kvar i sängen för länge, men aldrig annarsDen här lilla rara kattfarbrorn har precis blivit utestängd från sovrummet efter att ha bedrivit en intensiv övertalningskampanj för att få upp matte ur sängen. Jag var som vanligt uppe vid halv sex och gav honom mat men det räckte tydligen inte, han tyckte att jag kunde skippa min sovmorgon.
Han är oerhört snäll så länge man gör som han säger men jag har aldrig träffat en katt som blir så förbaskad om han inte får som han vill. När jag inte kliver upp efter hans order kommer han och biter mig i fötterna, river mig på benen, jamar mig rätt i örat och tuggar på mobilsladden (vilket han aldrig gör annars). Jäkla buse
Jo tack, jag har fått vänja mig vid att han alltid är i närheten och oftast ligger och stirrar på migSå fin han är! Och bra på att stirra förebrående . Jag hade gett honom glassen...
Hahahaha men precis så! De lär sig ju fort som attan vad man ska göra för att få uppmärksamhet. Himla kul när man gått och lagt sig sent och katten ändå börjar gaffla vid 05.00Låter som att han är släkt med min Kaka. Hon tuggar på nylonremmar och skosnören när hon tycker att jag ligger kvar i sängen för länge, men aldrig annars
Slänger in en bild på monstret, för att inte bli OT
Visa bifogad fil 73815
Kakan hade en period då hon hämtade massa prylar hon inte fick ha. Så jag försökte ignorera henne. Sen fick jag ägna en stund åt att lägga tillbaka allt hon lagt i en hög intill sängen , det var allt från pennor till hårsnoddarHahahaha men precis så! De lär sig ju fort som attan vad man ska göra för att få uppmärksamhet. Himla kul när man gått och lagt sig sent och katten ändå börjar gaffla vid 05.00
Men så himla gulligt ändå! Hellre det än att de biter sönder saker i ren protestKakan hade en period då hon hämtade massa prylar hon inte fick ha. Så jag försökte ignorera henne. Sen fick jag ägna en stund åt att lägga tillbaka allt hon lagt i en hög intill sängen , det var allt från pennor till hårsnoddar