Kattbilder #6

20220109_192351.webp

Molly sover hon också ❤

Igår blev den här ynglingen av med sin mandom. Allt gick jättebra! Så lätt gjort jämfört med kastration av honkatt.
Jättesöt katt såklart men måste fråga :o Älskar mönstret och färgerna på tyget som han ligger på :rofl: är det en filt eller kudde? Varifrån?

Jättesöt katt såklart men måste fråga :o Älskar mönstret och färgerna på tyget som han ligger på :rofl: är det en filt eller kudde? Varifrån?
Det är ett några år gammalt kuddfodral från Ikea. Kollade på hemsidan nu och hittar det inte där tyvärr. Älskar det också!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
536
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 757
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Bildtråd