Kattbilder #6

Katten Yoga har krupit in i yogamattan.

IMG_20210725_131127.webp

Vi börjar hämta oss efter flytten. Värsta var när Sorba blev utsläppt ur sovrummet efter att flytthubbarna åkt och hon med stora ögon konstaterade att någon hade stulit alla möbler. Som grädde på moset blev hon sedan instängd i transportburen 🙀😾.

Hon har börjat finna sig tillrätta i nya lägenheten nu.
20210727_193945.webp

Första tiden med Lyra har jag varit en trött småbarnsmatte.
Lyra vill sova hos mig. Dock vill hon inte sova förrän vid ett för innan ska det busas.
Vid tre börjar mina andra katter röja runt.

Vid fem vaknar jag av att någon skriker i mitt öra och vill gosa och rulla runt uppepå mig och leka med mina tår.

Vid sju skriks det igen. Blötmat!

Tur hon är bedårande söt!

Bifogade filer

• 20210725_181825.webp
    20210725_181825.webp
    203,2 KB · Visningar: 22

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
561
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
13 533
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
434
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka