Kattägare haha =)

M

Mandh

Nuu idag har jag blivit kattägare också :D .. när man kommer hem ifrån stallet.. så får man se två söta katter.. båda är omplaceringskatter som har varit varnvådade för ett par årsedan.. men dom går redan runt och utforskar och värkar inte alls rädda av sig :)

detta är den ena .. tubbe heter han ;) den andra busan har ja inte fått kort på än :D

32734_1217690388.jpg

ville bara vissa den lilla söta :)

Sv: Kattägare haha =)

Grattis och så spännande :D Jag kan tyvärr inte se bilden - men jag är övertygad om att han är supersöt :)

Hur gamla är dina omplaceringskatter? Så härligt att ha någon som väntar på en när man kommer hem, jag älskar det :)

Sv: Kattägare haha =)

ååh typiskt, jädra bild:D
Tubbe på bilden är 6 år :) han är vit/grå fluffig.. blåa ögon.. blandning mellan perser och nån skogskatt..
och så har vi fått en svart busan på 2 år, en bondkatt :D
det är jätte härligt att ha dom här :D:D:D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 220
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 388
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
31 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka