Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag låg ensam en stund och då menar jag verkligen ensam eftersom det inte var några andra patienter på uppvaket vilket vad jag förstår är anledningen till att bebisar inte ska vara på uppvaket. BM ringde dock till personalen på uppvaket och tyckte att son och pappa skulle få komma ner och då fick de det. Personligen tycker jag att vården ska göra allt den kan för att snittade mammor ska få ha sitt barn hos sig på uppvaket, jag hade det vid första barnet som föddes med planerat snitt och det betyder mycket att slippa släppa ifrån sig sitt barn på grund av snittet. Dessutom är det faktiskt ganska viktigt också att ha sin man hos sig så att man kan gå igenom vad som hände. Jag har svårt att tänka mig att det skulle vara det bästa för mamman att lämnas ensam efter en all den uppståndelse som en påbörjad förlossning och sen ett akut snitt för med sig.
Är det katastrofsnittade mammor ( som sövs ) du undrar över eller "vanliga" akutsnitt ( oftast med ryggbedövning ) ?