Kastrering av hanhund.

Sv: Kastrering av hanhund.

Ja det är konstigt för normalt är de ju mini fram. Detta är faktiskt första hunden som jag sett med sporrar! Så kan inte tala om hur de ser ut ui "vanliga" fall. Dock är det som bäddat för olyckor!

Å nu ligger min lille och blir av med sin manlighet=/. Är faktiskt lite orolig!!!!!!

Här kommer en liten bild på honom:
24811801.jpg

Nu är min lille hemma. Inte glad och med en tratt på huvudet! Stackars liten! Som tur var hade det bara börjats bilda ben i ena sporren. Och med 2 "fina" gröna bandage på bakbenen=)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 886
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 164
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
646
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka