Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Slö kan jag inte riktigt hålla med om. Min tik har i sådana fall missuppfattat detta helt för hon är lika pigg och allert som vanligt
Matglad däremot.......... där får man hålla lite koll, men med tanke på hur hon springer så borde det inte bli nått större problem.
Kan dock inte svara på om dom blir mindre aggressiva mot andra hundar....... Skulle inte tro det, men
Min tik är inte aggressiv från början så jag har inget att jämföra med på den punkten som tur är..........
Jag läste någon tråd här om kastrering av tikar och då skrev vissa att dom blir mer valpiga... hmm... fast det är kanske olika från hund till hund. Hade gärna velat veta eftersom att jag funderar på att kastrera min tjej så småningom...
Var inne en kund med en tik nu i veckan. Den hade börjat bli så "bossig" mot andra hundar. Min kollega tyckte att han skulle kastrera henne. Dels för att ta bort löpet som kan ge lite humörsvängningar och för att när en tik löper blir den "ett snäpp äldre" för varje gång den löper. Då ser tiken sig oftast mer och mer vuxen och vill "säga till" fler hundar.
Hästnyheter Malin är nog rätt unik i toppsporten eftersom hon väljer att tävla betydligt mindre. Hon har lyckats kombinera proffsryttarlivet med att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.