Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså Han ser ut som en liten minigris!
Ja Han är alldeles uuuuunderbar!Alltså Han ser ut som en liten minigris!
Ett får i valp-storlek för dem att övningsvalla på.
Det är IKEAs gosedjursmus. Har med den som storleksreferens så den kommer vara med på framtida veckobilder också!Ett får i valp-storlek för dem att övningsvalla på.
Nej, fixa bara utväxterna runt nosen och längden på svansen med lite saxkirurgi.Det är IKEAs gosedjursmus. Har med den som storleksreferens så den kommer vara med på framtida veckobilder också!
Flera!Ska du behålla nån?
Vissa valpar/raser är så tidiga med motorik mm Har sett bilder/filmer på MW:s WK som är uppe och springer vid 3 veckors ålder - helt galet Mina små heeler är långsamma med mycket och kravlar mest runt på mycket ostadiga ben vid 3 veckor Det enda dom är tidiga med är att få ner kulornaDe har börjat busa med varandra nu. Söta så man dör.
Ja, det är ju flera i min låda som går mycket mer än kravlar, redan. Mem de ska ju också bli elitatleter!Vissa valpar/raser är så tidiga med motorik mm Har sett bilder/filmer på MW:s WK som är uppe och springer vid 3 veckors ålder - helt galet Mina små heeler är långsamma med mycket och kravlar mest runt på mycket ostadiga ben vid 3 veckor Det enda dom är tidiga med är att få ner kulorna
Ja, det hörs på ljudet och märks på humöret irl!Dom är verkligen helt bedårande Fast dom påminner väldigt mycket om små marsvin på vissa bilder, är du säker på att du föder upp rätt art?
Okej då! Men dom är bedårande verkligen i som "hund i marsvinsförklädnad"Ja, det hörs på ljudet och märks på humöret irl!
Du har då inte träffat vårt ena marsvinJa, det hörs på ljudet och märks på humöret irl!
Så fin hon är. Mår hon bra, läkte det ihop fint sen?Karlas favoritpunkt på dagen: