Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen Gud så söttAloy har redan tröttnat på mattes fotointresse
En bieffekt av allt extra pyssel som jag haft med dem är att de tycker att mina händer är jättemysiga
Hajen släng dig i väggen, här är ett riktigt monster!Aloy har redan tröttnat på mattes fotointresse
En bieffekt av allt extra pyssel som jag haft med dem är att de tycker att mina händer är jättemysiga
Lite svårt att se vart ena slutar och andra börjar. Tänkt om 4-5 veckor när de rör sig snabbt också!
"Får. Därute."De växer, älskade klimpar! Karla gör inget annat än mata och vilja gå ut och valla. Hon har fint tålamod och sitter snällt kvar tills alla har hunnit äta sig mätta.
Mer: "Ta bort den jäkla kameran"..."Får. Därute."
Så mysigt lyxigt med fårskinn hos bebbarnaDe växer, älskade klimpar! Karla gör inget annat än mata och vilja gå ut och valla. Hon har fint tålamod och sitter snällt kvar tills alla har hunnit äta sig mätta.
Det är helt perfekt! 3,5 cm långa texelfällar blir som rena skumgummit. Väldigt tryckavlastande. Eventuellt kiss rinner ner i botten så liggytan är torr och varm, värmer gott och ger väldigt bra fäste för de små tassarna när de äter och gåtränar. Har fem skinn som jag kan byta mellan och tvätta vid behov. Betydligt mer prisvärt än vetbeds!Så mysigt lyxigt med fårskinn hos bebbarna
Nu vet jag vad jag ska ha i framtida valplådorDet är helt perfekt! 3,5 cm långa texelfällar blir som rena skumgummit. Väldigt tryckavlastande. Eventuellt kiss rinner ner i botten så liggytan är torr och varm, värmer gott och ger väldigt bra fäste för de små tassarna när de äter och gåtränar. Har fem skinn som jag kan byta mellan och tvätta vid behov. Betydligt mer prisvärt än vetbeds!
Jag får hem tio nya såna skinn i vinter. Fast från tackor, så de är jättejättestora och får inte plats i vanliga tvättmaskinenNu vet jag vad jag ska ha i framtida valplådor
Om några år kanske jag kommer och köper upp alla dina fårskinnJag får hem tio nya såna skinn i vinter. Fast från tackor, så de är jättejättestora och får inte plats i vanliga tvättmaskinen
Lite svårt att se vart ena slutar och andra börjar. Tänkt om 4-5 veckor när de rör sig snabbt också!