Jag trodde dom var utrotade?Fjunplupp Hon skulle bara veta att de låter och bits som tasmanska tigrar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde dom var utrotade?Fjunplupp Hon skulle bara veta att de låter och bits som tasmanska tigrar!
Nej, bara decimerade av en smittsam cancer. Här bidrar jag aktivt till säkerställandet av artens fortlevnad!Jag trodde dom var utrotade?
EditJag trodde dom var utrotade?
Det är dom inte,det finns ett bevarande program för dom i Australien ,där dom flyttat en del till en ö .Edit
Jag trodde den Tamanska djävulen var utrotad i det vilda.
Daud: Ren magkänsla redan när han kom ut som en klump för 5½ vecka sedan. Helt ovetenskapligt men lite kul Lugn, glad och klok!Vad gör att du väljer just de att behålla?
Det där är faktiskt en tvättäkta lancashire heelerFjunplupp Hon skulle bara veta att de låter och bits som tasmanska tigrar!
Jag är en hanhundsmänniska ut i fingerspetsarna så tikarna går ut på helfoder till två nära vänner till mig.Ursch vad svårt det måste vara! Men det ska bli roligt att vi får fortsätta följa dom! Jag trodde dock att du skulle spara en tik!
Det lät ju som en smart lösning!Jag är en hanhundsmänniska ut i fingerspetsarna så tikarna går ut på helfoder till två nära vänner till mig.
Sen ska ju nån av grabbarna säljas som startad/tränad, vilken får vi se när jag jobbat dem ett tag
Bortsett från ekonomin i det helaDet lät ju som en smart lösning!
Heter han Daud eller David Du har skrivit David på FBNu har jag bestämt mig för vilka tre som ska vara kvar tills vidare. Ett jävla helvete är det ska jag säga, att välja bort 6 fantastiska små karaktärer Lämnade besked till köparen av min fjärde favorit igår, så nu kan jag inte vela om honom längre
Men för att gå till den roliga biten, kvar hos mig blir:
Rost
Joel
Daud
Så dem får ni nog fortsätta följa här på buke!
DAUD! Jag fick leta rätt på en film med uttal av det också för att förklara vad han heterHeter han Daud eller David Du har skrivit David på FB
Nej sorry - det var FB som hade översatt från engelska
Jag har läst att reko är det rätta. Man får inte säga till hunden, det ska bara vara mjuka metoder. Trodde hundarna använde klicker. Inte att de tryckte ner varandra .Lite mer filmer på när de stora fostrar valpar
Karla och Imoen
Frodo fick en papplåda med godisar i. Som han tog med sig in i valphagen för att öppna inför publik...
Mer resursförsvar än så här ser jag öht inte i flocken @dobbis . Skulle säga att det är rent utbildningssyfte här med, han är vääääldigt noga med att bara skrämma dem lite.
Jag har läst att reko är det rätta. Man får inte säga till hunden, det ska bara vara mjuka metoder. Trodde hundarna använde klicker. Inte att de tryckte ner varandra .
Så kul att se hur de använder kroppsspråket, både små och stora.