Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ser, det finns bc som inte behöver valla .Tips till er som suktar efter Karlabarn
Du ser, det finns bc som inte behöver valla .
Så är Polly med - helt bedrövlig och verkar inte tycka att valparna ska ha annat är hennes mjölkSamma valp, annat köttstycke. Fint med lammslaktssäsong, hämtade 200 kg styckavfall från ett lokalt styckeri. Perfekt för kliande valptänder!(Och för hungriga mammor, säger Karla och stjäl benen så fort jag vänder ryggen till)
Ja, visst tror man det! Sen sitter hon fast i ens nästipp eller hälsena!
Helt i sin ordning ju.Ja, visst tror man det! Sen sitter hon fast i ens nästipp eller hälsena!
Helt i sin ordning ju.
Vad sjutton har valpförmedlingen att göra med avtalet mellan köpare och säljare? Knappast deras beslut.En gång i tidernas begynnelse hade jag en BC kull, det blev 9 valpar. Jag tillbringade dryga veckan på en madrass bredvid valplådan som vi hade i hallen. Någonstans vid två veckor fick vapparna flytta ut i lagården (mjölkkor o får), så även jag.
1 av 9 var ett bottenapp, som jag tog tbx o betalade tbx pengarna för att överhuvudtaget få tbx valpen.
Valpen fick ett nytt hem via SVaKs valpförmedling. Dom släppte den lös o den blev överkörd o dog inom 2 dygn. Jag fick aldrig betalt eftersom valpförmedlingens grand old man ansåg att köparna inte behövde betala.
Jag orkade inte bråka o blev av med ett valppris.Vad sjutton har valpförmedlingen att göra med avtalet mellan köpare och säljare? Knappast deras beslut.
Fjunplupp Hon skulle bara veta att de låter och bits som tasmanska tigrar!Jag visade bilder för morsan nu. "Mäh! Den ser ju ut som en fjunplupp! Så söt!" sa hon