Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har plockat 1kg i Mälardalen, trots att jag ratat de icke giftasvuxna. Rätt bra för att bara ha varit ute och rekat.
Nu sitter jag på balkongen, rensar till en ale, bra musik och kvällssol.
Jag mår bra, kort sagt.
Bor du i närheten får du rensa mina kantareller mot 50/50...
Var bor du Oldie, jag åker en del i landet, och är inte främmande för 0/100 mot en kopp kaffe.
Har plockat 1kg i Mälardalen, trots att jag ratat de icke giftasvuxna. Rätt bra för att bara ha varit ute och rekat.
Nu sitter jag på balkongen, rensar till en ale, bra musik och kvällssol.
Jag mår bra, kort sagt.
Ingen aning om berg, däremot ek är ett bra träd.
Att hata att ta reda på finns en lösning på, som heter Oldie.
Vi kan nog ordna det. Han är bara några mil ifrånDå planerar vi in kaffe när jag inte vill rensa, tycker jag. Kul om herr Gyver ville vara med för en Buke ManCave Kaffe.
Det kommer kommer komma med en Belgisk Mördarhund varnar jag för. Visar man strupen är det slut.
Fast jag är ändå inte så intresserad av att dela med mig, trots allt gillar jag kantareller Eller ja, när jag hade tre fulla banankartonger ringde jag faktiskt tillslut till väninnan och sa åt henne att hon fick hämta en del. Det beror helt och hållet på mängden man plockat!
Nej för fan. Inte orensat.Frys in.
Frys in.
Athena, jag är ju så lyckligt lottad att jag konkurerar inte med andra, så jag har obegränsade mängder de år det finns mycket.
Så det är inga bekymmer med att dela med sig för min del.
Vi kan nog ordna det. Han är bara några mil ifrån
Jag letar inte på berg, när jag kunde, utan i gles granskog.
Jamen man måste ju fortfarande rensa och förvälla! Kvinna så jag är är jag inte helt förtjust i att stå vid diskbänken/spisen
Eftersom väninnan inte kan ta sig ut i skogen (av fysiska skäl) var jag glad att dela med mig och skulle glatt göra det igen.