Känner att jag behöver skriva av mig och få lite råd om hur jag ska göra...

Sv: Känner att jag behöver skriva av mig och få lite råd om hur jag ska göra...

nu har syrran sagt typ att jag inte är hennes lillsyrra längre m.m.
Jag känner på mig att jag och min storasyrra aldrig kommer bli vänner igen:cry:
Det känns hemskt, jag bara sitter och gråter och gråter. Jag har ingen lust till ngt längre. Vill inte ha mina hästar kvar. Det känns som jag aldrig kommer bli glad igen:(
Vad ska jag göra nu tycker ni? Behöver all hjälp jag kan få!

bra att du ändå sa vad du tyckte till din syster! även fast det blev som det blev..dock så tror jag att sådant här går över, jag menar, ni är ju ändå syskon, och ni kan ju nte låta en sån här sak förstöra allt mellen er! Ta det lugnt bara, vänta och se, du, nog ska ni väl kunna bli sams igen. lycka till med hästen och syrran nu! tröstkramar!!

Tack så mkt:)
Ja jag ska vänta ngr dagar och hoppas att det går över och att vi bli sams igen. Men det kommer nog ta ngr dagar för detta bråket var verkligen inte litet. Men som du säger vi är ju ändå syskon och familjer ska ju hålla ihop.
Och jag känner det att jag börjar lägga detta åt sidan, men det kommer ju alltid finnas kvar.
Tack alla ni för era tidigare bra svar. Det kändes så otroligt skönt att ngn svarade.
Så tack alla:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 855
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 315
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 243
Senast: Elendil
·
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 289
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar