Då slinker jag in på närmaste kafé.Men, men... Om du behöver sitta då?
Mvh Kånken i storstan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då slinker jag in på närmaste kafé.Men, men... Om du behöver sitta då?
Det är banne mig genialiskt.Då slinker jag in på närmaste kafé.
Mvh Kånken i storstan.
Dessutom blir jag väldigt varm om ryggen med vadderade ryggsäckar. Nu bär jag inte superlångt, men till och från tåget/skolan, och jag tycker den är bekväm!Den är otroligt praktisk och hållbar. Jag har alltid ryggsäck till jobbet, tidigare hade jag vadderade ryggsäckar - men vadderingen tar en massa onödig plats, och dragkedjorna höll aldrig i längden. För något år sen köpte jag en kånken (datorvarianten) och har aldrig varit så nöjd. Eftersom den är rektangulär är den perfekt att ta med papper från jobbet och rymmer massor för sin storlek, inbyggt vadderat datorfack, vattentät, hållbar, snygg... jag är verkligen supernöjd. Jag förstår att det är så många som har den! Den har dessutom vadderade axelremmar, så jag tycker inte alls den är obekväm.
Jag tvivlar på att det är meningsfullt att reklamera i det läget? Alltså, att en ryggsäck nöts ut efter ett tag räknas nog som normalt, inte som tillverkningsfel.