Kaninunge!

Novelette

Trådstartare
Hej!

Denna vecka köper jag min lilla Kiara:
DSCN1490.JPG

Tror ni hon, 8 veckor, kan gå ihop med en annan liten kanintjej?
Vi tänkte försöka lite smått och går det inte så får man strunta i det. Köpte idag en enormt stor bur och om de inte funkar ihop så kan man ju dela av den kanske?

Sv: Kaninunge!

Den är vuxen.

Släppte ihop dem i en hästbox idag och den stora sprang efter min o var väldigt nyfiken men min var lite skraj först men sen stod de o nosade på varann. Men sen plockade jag med henne till sina syskon igen. :D

men det låter ju lovande! det är bara att låta dom gå tillsammans korta stunder så accepterar förhoppningsvis dom varandra :)

Gud så söt! :)

Hoppas på att det går bra, men hennes nya kompis och vi hoppas på mer bilder

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 029
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 860
Senast: fixi
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka