Kaninen sätter på katten?

Skogstroll

Trådstartare
För ett antal år sedan rymde min han kanin och har sedan dess har han fått springa lös hemma på gården.Jag har tre katter på gården,och han katterina leker han glatt med,men hon katten ska han bara "sätta på" .Hur 17 kan han ha koll på att hon e tjej? Dom är ju av helt olika ras lixom..:confused:

Sv: Kaninen sätter på katten?

Min kanin (hane), som delar utegård med vår höna och vår tupp, försöker sätta på hönan stup i kvarten.
Tuppen däremot, leker han med! (Dvs retar upp honom och sen springer undan när tuppen går till attack. Det syns verkligen att kaninen tycker det är skitroligt.)

Hur de kan veta? Jaadu... ingen aning!!

Tuppen däremot verkar ha noll koll. Han försöker sätta på kaninen lite då och då när andan faller på... :D

Sv: Kaninen sätter på katten?

När vår förra missen ville få sig lite, så lade hon sig gärna framför kaninen :o , som gärna hoppade upp och körde på :rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 802
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 398
Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
23 24 25
Svar
488
· Visningar
33 459
Senast: lizan
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 305
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar