Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har ett sådant? Hur är kvalitén?
Är det någon som vet om det går att ta bort kandarremmen och använda det som et vanligt träns? (Det är ju rundsytt.)
Ja det är ju klart, man kan ju klippa upp pannbandet, tänkte inte på det. Jag tänkte om man vill behålla det precis som det är fast utan kandarremmen - Går det att få spännena genom pannbandet?
Men det är väl bara att vända rätt dem? Jag tycker själva kandaret är rätt snyggt men det är ju lite synd att de har satt det på en ful plasthäst och fotat för det syns ju inte riktigt hur det ser ut på en häst.
Jag fick hem mitt på posten igår!! Det går att göra om till träns. Lädret var ganska stelt. Men det hade jag räknat med. Nosgrimman var fin! Det var mer vit fodring än vad som syntes på bilderna.
Jag kan ta bilder ikväll o lägga ut så får du se det i detalj.
Här kommer de lovande bilderna. Tyvärr krånga kameran så det blev inte så många bra bilder. Jag har tagit bort pannbandet på bilderna då det var alldeles för kort till min häst och satt på ett annat.
Man fick med två rundsydda tyglar. Det var med gummi på insidan.
Dock var de alldeles för tjocka tyckte jag. Gick inte att hålla i allt samtidigt. Så jag satte på mina gamla kandartyglar istället :P
jag har funderat lite på det, såg dina bilder från en annan tråd o det är precis ett sådant jag har letat efter som passar min plånbok dessutom
men..hur lång va pannbandet - samt nosgrimman? skulle du kunna mäta? blir lite fundersam om det skulle passa till kallblodstravaren
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.