Kan ni dricka vatten ur vattenflaska?

purity_666

Trådstartare
Enligt reklam är kvinnor hejdlöst dåliga på att dricka vatten ur flaska. Det där med att träffa munnen är tydligen himla svårt. Ibland missar man helt och hållet. Inte lätt att vara kvinna.
36347c34cc677fe4070962d07cfc5472.jpg
strugglingwithwater.jpg

Men vi kan dricka ur glas. Tur det!
women-drinks-pure-water-aqua-etiam.jpg

Kvinnor gillar också att skratta när de sitter där alldeles ensam med sin sallad.

women-laughing-with-salad.jpg

Nog känner ni väl igen er?

Och eftersom jag är så himla kvinnlig så ler jag alltid så där strålande lyckligt när jag står i vår solupplysta tvättstuga full av gröna växter, iklädd nystryken bomullsblus och gnuggar bort de mest otroliga fläckar från våra kläder...som alla är vita.
Och jag lyckas varje gång :)

Senast ändrad av en moderator:
Enligt reklam är kvinnor hejdlöst dåliga på att dricka vatten ur flaska. Det där med att träffa munnen är tydligen himla svårt. Ibland missar man helt och hållet. Inte lätt att vara kvinna.
strugglingwithwater.jpg

Kvinnor gillar också att skratta när de sitter där alldeles ensam med sin sallad.

Alltså... bilden över den gravida kvinnan i silhuett... Hej porrbild. O_o

Edit: över, menade jag. ÖVER.

Men det förstår ni väl. Eftersom kvinnor inte är äckliga och bajsar och kissa är ungefär samma äckelfaktior så måste vi ju ta upp allting genom huden. Kvinnor är väna varelser som alltid är rena, lagom svala och flärdfulla. Hur :devil: har ni kunnat missa den informationen?

strugglingwithwater.jpg

Nej, mina föräldrar eh min mamma menar jag naturligtvis, har nog inte uppfostrat mig till en riktig kvinna. Jag dricker ofta ur flaska utan att spilla ner mig och jag sitter inte och skrattat för mig själv över en sallad, däremot blir jag krälfärdig på stereotyp reklam. :yuck:

Jag kunde dricka ur flaskor innan jag fick räls, nu är det svårare:crazy: Sitter dock aldrig och skrattar när jag äter...(såklart kan jag ju skratta om jag pratar med någon eller så, men inte annars)

Ja men inte ser det ut sådär när jag har hål i hakan.. Ser mer ut som en dreglande långvårdspatient.
Just not doing it right tydligen. Inte nog med att jag alltså dreglar ner mig när jag dricker ur flaska, jag kan inte ens dregla ner mig på rätt SÄTT när jag dricker ur flaska. Jaha liksom?!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 510
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: Tofs
·
F
Kropp & Själ För någon månad sedan så fick jag ett "anfall" av extraslag på hjärtat, vid läggdags. Det kom och gick under en timme ca, och skrämde...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
16 435
Senast: Keb71
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar