Kan man köpa väst med eget tryck till hunden?

purity_666

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en väst med "klappa inte" eller liknande till hunden. Han ogillar nya människor så jag tänkte det kunde underlätta att ha en sån om vi är bland folk.
Någon som vet var det finns?

Det finns även koppel man kan få broderade (fast en väst syns ju bättre).
Vet inte om man får tipsa men popix.se har.
Om ni tittar i bloggen/inspiration så är det en bild på en chihuahua rätt långt ner med gult koppel + texten "Osäker!" "Rädd!" eller liknande.
Syns riktigt bra och är ju smart om man har vanligt täcke på hunden :up:.

Japp, Alice hade ett sånt här!
45F1B411-B803-4588-A121-D29B0D5CC9E7_zpsip7uuwmj.jpg

Det är ett tjänstetäcke med "Stör ej tack, vi tränar" på. Vet inte om man kan få med valfri text, men det är ju bara att höra. Kan PMa länk om det är intressant. Kostade 189kr inkl frakt :)

Det är ett tjänstetäcke med "Stör ej tack, vi tränar" på. Vet inte om man kan få med valfri text, men det är ju bara att höra. Kan PMa länk om det är intressant. Kostade 189kr inkl frakt :)
Vill du PMa mig med. Vore kalas nu när man är ute och miljötränar Calibra. Alla ska ju fram och klappa på valparna :meh:

Får man inte länka till produkter här eller?:) Lägg ut länken bara isf! (iofs var den inte så svår att hitta om man googlar..:) 175 spänn var ju inte dyrt!)

Annars så måste ju munkorg vara jäkligt effektivt på att hålla folk borta? Men att man ska behöva ha det "i onödan" bara för att folk inte ska dyka på hunden känns lite fel.

Kom på att jag måste fråga; minns du vad leveranstiden låg på ungefär? :)

Man får inte länka, men däremot skriva typ köpt på hööks, eller av märket hurtta etc. Så har jag förstått det i alla fall, har aldrig fått något borttaget när jag gjort så.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar