Kan man bo i Malmö?

Jag såg aldrig kastade soppåsar och möbler utomhus förr iaf ;) men gör en folkomröstning ni som vill försörja dom får göra det. Resten ska få slippa.
Kolla på hur det ser ut efter vilket svenskt evenemang som helst så ska du se att etniska svenskar är inte är så jävla haj på att städa efter sig heller.
 
Jag såg aldrig kastade soppåsar och möbler utomhus förr iaf ;) men gör en folkomröstning ni som vill försörja dom får göra det. Resten ska få slippa.
Okej, men då vill jag inte att mina skattepengar ska gå till barn i någon form - för jag gillar inte barn. Inte heller ska den gå till att hjälpa personer som fått sjukdomstillstånd som orsakats pga rökning eller alkohol - de får skylla sig själva. Hade det fungerat tror du?
 
Jag har inga barn. Jag vill slippa subventionera alla skolor och dagis och fritids. Det borde föräldrar göra. Jag vill inte ha någon militär. Jag vill inte betala skatt för det eftersom jag är pacifist.
Det är ju framröstad att vi ska betala skatt Dock blev ingen någonsin tillfrågad om man ville betala för flyktingarnas uppehälle och deras anhöriga och alla barn dom skaffat och skaffar o rasande fart.
 
Jaså, du tycker inte att nedanstående är att förklara att fortsatta inlägg från sidan som inte representerar den egna åsikten är oönskade? För det tycker nämligen jag.

Nej, att tysta nagon ar inte samma sak som att saga "JAG orkar inte lyssna pa vad du har att saga", precis som Mineur sjalv forklarade.
Att tysta nagon ar att hota eller olagliggora vissa personers yttrande, inte att saga "Jag tycker du pratar strunt och tanker inte lyssna".
 

Okej? Tycker du att vi ska börja hjälpa barnen i resten av världen och låta de barn som kommit till vårt land klara sig själva? Eller ska vi skicka tillbaka barnen som har kommit hit till kriget och sedan hjälpa dem när de inte längre vistas här? Jag förstår inte riktigt varför det är bättre att hjälpa de barn som inte är här än de som är här.
 
Nej, att tysta nagon ar inte samma sak som att saga "JAG orkar inte lyssna pa vad du har att saga", precis som Mineur sjalv forklarade.
Att tysta nagon ar att hota eller olagliggora vissa personers yttrande, inte att saga "Jag tycker du pratar strunt och tanker inte lyssna".

Att säga till Kalle att jag inte orkar lyssna på honom är faktiskt både otrevligt och en rätt kraftig härskarteknik. Särskilt om jag infogar att jag tycker att allt han säger är sagt innan och att han inte tillför något.

Vi ser helt enkelt olika på hur man uttrycker sig.
 

Liknande trådar

Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 273
Senast: Otherside
·
Samhälle Jag har fått inse att jag inte kommer ha råd att köpa lägenhet i Lund 🫠 Så funderar nu på att flytta tillbaka till Malmö, där jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 692
Senast: kolblakkur
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: Queen
·
Hemmet Jag skulle egentligen helst vilja flytta tillbaka till Malmö men kom på idag att jag har typ 11-12 års kötid på hyresrätter i Lund...
2
Svar
24
· Visningar
4 528
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp