Kan han göra något? *långt*

Mirre

Trådstartare
Har haft ett jättegräl med exet idag. :(
Fattar inte varför han fick sådant utbrott.

Vi hade uppgjort att jag skulle komma dit en stund idag för Isaks skull.
P messade och frågade om jag ville ha mat. Hade dock precis ätit så skrev det och att jag bara skulle se klart ett tv program som jag tittade på så skulle jag gå sedan. Fick inget svar så trodde ju att allt var lugnt då. Gick dit några minuter senare och han var skitgrinig. Sade inte ett ljud utan gick bara och satte sig.

Lekte med Isak och sade helt lugnt att jag ville ha tillbaka min säng, bil och soffa. Han har själv sagt att han inte ska ha det och det är dessutom sådant som jag fått av mina föräldrar innan vi flyttade ihop.

Han for upp och fick världens utbrott, började gapa på mig om massa saker som var helt oväsentliga. Sade att han hatade mig, inte ville ha med mig att göra och att han aldrig velat ha ett förhållande med mig.

Slutade med att han hotade min bror (för ett jäkla gyms skull) Då klädde jag på mig och gick eftersom Isak stod mitt emellan och jag inte ville gräla inför honom. P stod i dörren och gastade allt möjligt skit Kallade mig allt möjligt.

När jag gått hade han ringt min bror och bett om ursäkt för att han sagt vissa saker. Jag har dock inte fått någon ursäkt och kommer inte få nån heller.

Inte första gången han får sådana utbrott och där jag stått helt :confused: och inte fattat vad han blev så arg för.

Men befarar att han kommer och försöka ta Isak ifrån mig helt och hållet.
Han gör verkligen allt för att knäcka mig helt. Jag är helt slut och kan verkligen inte stå emot honom när han sätter igång.

Senast ändrad:
Sv: Kan han göra något? *långt*

Han kan inte ta Isak ifrån dig utan belägg för det.

Men jag kan inte annat än att undra om detta "raseri" har något med din tidigare tråd att göra, han kanske känner att det är du som försöker förstöra och ta Isak ifrån honom?

Nja alltså han har fått sådana här utbrott förut även innan vi gick isär (delvis därför jag flyttade). Tog inte upp någonting av det som stod i min förra tråd igår. Det har vi inte pratat om på väldigt länge.

Försöker inte förstöra något för honom men känner ju inte att Isak är spec säker med honom när han får sådana utbrott

Senast ändrad:

Men om du är rädd för att Isaks säkerhet inte kan tryggas om han umgås med pappan så får du ju ta hjälp, för om det är så illa så ska ju pappan inte ha delad vårdnad.

Nej du ser det inte som att du försöker "förstöra", men han kanske känner att du vill "förstöra" hans förhållande med sonen?

Hur skulle du ta det om pappan kom och sa att han ville byta stad och ta Isak med sig?

Jag försöker bara se det från olika håll :)

( knyter ann till din andra tråd som du har på förälder )

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 153
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 855
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 888
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar